woensdag 10 maart 2010

Award

Krijg ik toch zomaar van deze lieverd een Award!
Dank je wel Daniela!
De vragen;
1, 2 er 3 heb ik al beantwoord...
4. - Ik ben graag bezig met allerlei knutsels, van haken en tekenen tot achter de naaimachine.
- Tot mijn grote verbazing vind ik bloggen onwijs leuk.
- Het liefst zou ik een groot deel van de dag achter de computer hangen en (oa) blogs lezen.
- In werkelijkheid ben ik al blij als het me iedere dag eventjes lukt ;-)
- Ik ben een buitenmens en seizoensmens en dus ook dol op de winter, maar nu beginnen de lentekriebels toch echt te komen met dit héérlijke zonnetje.
- Ik vind het vreselijk moeilijk om 7 interessante dingen over mezelf te schrijven.
- Ik ben graag in beweging, wandelen, fietsen, maar ik heb een grote hekel aan sporten...
Vraag 5 ga ik helaas overslaan. Ik ben nog helemaal niet thuis in de blogwereld, maar ik vind de blogs die ik ken allemaal heel erg mooi en een award waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten